Діти повинні чергувати фізичні та розумові навантаження

Діти повинні чергувати фізичні та розумові навантаження

Фізична активність робить дитину не тільки здоровішою, а й розумнішою.

Це доведено вченими, однак часто від батьків можна почути – «стій струнко», «не бігай», «не крутись» і так далі.

Така ж ситуація спостерігається і в школі: на перервах учням забороняється бігати, вони повинні ходити «по струнці» або стояти під стінкою в коридорі і не шуміти.

Вчені пояснюють користь руху для розуму тим, що рухова активність, наприклад, рухливі ігри та фізичні вправи розвивають кмітливість, швидкість реакції, підвищують витривалість. Під час ігор на свіжому повітрі організм насичується киснем.

У той же час тривалі заняття розумовою діяльністю без перерви на відпочинок призводять до перевтоми і зниження працездатності. Доведено, що вже через 30 хвилин концентрація уваги у дитини знижується і гірше сприймається навчальний матеріал.

Для нормального розвитку дитини важливо чергувати фізичні та розумові навантаження. Причому після прогулянок та ігор на свіжому повітрі вивчення шкільного матеріалу підвищується в кілька разів.